Bokstavspussel app icon
Sweden App Store

Bokstavspussel-apprecensioner

Bokstavspussel-appen fick nyligen 12 positiva recensioner på iPhone, iPad och Android-enheter, och 1 negativa recensioner. Användare i Sweden har gett appen Bokstavspussel ett genomsnittligt betyg på 3.00 av 5 stjärnor, baserat på totalt 2-betyg sedan den släpptes på Feb 19 av Gripot. Kan du dela med dig av dina positiva eller negativa tankar om Bokstavspussel?

Betyg och recensioner
Betygsatt 4.42 av 5

2 globala betyg

5 Stjärna
58%
4 Stjärna
25%
3 Stjärna
8%
2 Stjärna
8%

Utforska globala recensioner av Bokstavspussel-appen: US.

12 Positiva användarrecensioner för Bokstavspussel

Bra app

Mycket bra app för att skapa och bibehålla intresset för läsinlärning. Vi har testat många olika appar för att inspirera vår yngsta. Denna app har ett försprång genom att den låter barnen förstå kopplingen mellan ljud och symboler och tillåter deras experimentlusta inom detta område att spela fritt. Fler "färdiga" ord vore bra.

Herr Klingenberg

Pusslet är väldigt snyggt och roligt att leka med för barn och vuxna. Ett bra sätt för barnen att börja träna bokstävers ljud och ordens stavning på ett roligt och lekfullt sätt. Skulle gärna se att flera ord fanns med från början eller tillkommer efter hand, även om du kan skapa egna blir bilderna och ljudet inte lika bra. Överlag väldigt nöjd med pusslandet. Perfekt app för dig med barn som vill träna sig i bokstäver och ord!

Xanders mamma

Jätterolig app som jag har rekommenderat till fler! Kul att man kan göra egna bilder/ord men det kul med fler i en kommande uppdatering :) Mycket bra att bokstäverna ljudas fram av en vuxen! Vore också kul med någon annan form av belöning även om "superbra" är roligt :) kanske man kunde samla flera superbra som sen ger nya ord? Fick den gratis av Pappasappar.se, tack!!

Bra, roligt och pedagogiskt!

Jättebra bokstavsspel på svenska. Använder spelet i min förskoleklass. Är även roligt att barnen kan göra sitt eget spel. Ta bild, skriva in ordet och spela in ljudet. Mycket pedagogiskt och bra spel som är ett bra komplement för alla som jobbar med ex. Bornholm.

Bra kan bli bäst!

Jättebra app. Min snart två och halvtåriga dotter gillar den skarpt. Två saker skulle dock göra sopen ännu bättre. 1. En inställning som hindrade bokstäverna från att läggas fel. T.ex. att inte kunna lägga ett ö på ett o osv. 2. Möjlighet att bara läsa in ordet när man gör egna pussel och sedan välja förinstallerade bokstavsljud. Bra om dessa alltid låter likadant tycker jag.

Utmärkt

Bra och lärande spel, grabben tycker det är väldigt roligt.

Bra för barn

Nya versionen har gjort ett stort lyft i appen. Mitt äldsta barn tycker det är roligt att försöka sätta ihop orden. Det blir ju inte sämre av att man kan göra egna pussel där han själv kan synas.

Jättebra

Underbar lättanvänd app som hjälpt mina barn kläcka läskoden. Funktionen att skapa egna ord har vi använd flitigt! Rekommenderas starkt.

Bästa appen för läsinlärning

Bokstavspussel är en superbra app för att förstå sambandet mellan bokstävernas symboler och deras ljud. Fina bilder och tydliga ljud. Barnen lär sig snabbt att knäcka koden till läsning. Bra också att man börjar med de enklaste ljudenliga orden. Fantastiskt kul är det också att lägga till egna bilder och läsa in ljuden. Man kan också skriva meningar till sina bilder. SUPERBRA!!

Grymt bra

Jätte bra app, min son tycker den är jätte rolig, speciellt när man kan ta egna bilder och göra bokstavspuzzel

Super trevligt och lärorikt