Viaplay: Movies & TV Shows app icon
Sweden App Store

Viaplay: Movies & TV Shows-apprecensioner

Viaplay: Movies & TV Shows-appen fick nyligen 9 positiva recensioner på iPhone, iPad och Android-enheter. Användare i Sweden har gett appen Viaplay: Movies & TV Shows ett genomsnittligt betyg på 4.40 av 5 stjärnor, baserat på totalt 25-betyg sedan den släpptes på Feb 24 av Viaplay. Kan du dela med dig av dina positiva eller negativa tankar om Viaplay: Movies & TV Shows?

Betyg och recensioner
Betygsatt 3.67 av 5

25 globala betyg

5 Stjärna
22%
4 Stjärna
22%
3 Stjärna
56%
2 Stjärna
0%

Utforska globala recensioner av Viaplay: Movies & TV Shows-appen: US.

9 Positiva användarrecensioner för Viaplay: Movies & TV Shows

Ta tillbaka Mary Kills People

Snälla, ta tillbaka Mary Kills People, för att jag tycker verkligen om den serien och jag vill verkligen att jag kan kolla på den någonstans, för att just Mary Kills People finns typ ingen annan stans, och nu när ni har tagit bort Mary Kills People så finns det inte att kolla på någon annan stans. Jag skulle verkligen älska Viaplay om det faktiskt hände! <3

Laddar om vid nytt program i tv-tablån

När man kollar på TV/kanalerna och det går från ett program till ett annat så behöver appen alltid ladda ”den nya” sändningen. T.ex. kollar på skidor som sen går över till studion (och som är ”ett nytt program” enligt tablån) så bryts sändningen för att starta upp det nya programmet. Riktigt störigt när man kollar på nån sport då det inte alltid är avgjort enligt den tv-tablån som ni har satt. Såhär är det inte när man kollar på kanaler på TV4 play eller SVT play. Tacksam om ni kan se över det!!

Jag gillar viaplay det är bara

Att jag önskar att man kan se andra grejer på viaplay tillexempel Therese lingren eller the swidish family eller familjen Arckombie allt det och typ Musse pigg eller Bamse sånt som finns i andra appar

Hyr eller köp

Det jag inte gillar med Viaplay är att vi betalar en gång i månaden men ändå måste vi hyra eller köpa typ alla bra filmer, ta Barbie filmerna för exempel det finns jätte många men det är typ bara 2-3 st man kan se för resten måste man betala för. Tycker de är jätte dåligt.

Mer kanske

Hej, jag skrev en recension förut men kan inte se den längre så antar att jag råka ta bort den. Jag kollar just nu på Henry danger och skulle kolla på säsong tre när jag märkte att det inte fanns ett engelskt val på talspråk. Det finns engelska på säsong 1,2 och 5 så tycker att det är märkligt att det inte blivit godkänt för säsong 3 och 4. Skulle även uppskatta om ni skulle lägga till fler filmer med skådespelaren Jace Norman eller allmänt mer nickelodeon filmer/serier från 2014-2019. //Mvh fjo

Spoilers…

Bra app! Men det är väldigt svårt att kolla på sport i efterhand då det står överallt hur det har gått. Skulle vilja kunna navigera till NHL eller Formel 1 utan att det står vem som vann…

Mycket bra app!

Lätt att navigera runt och och bra översikt längs med hela produkten!

Bra app men för 17 fixa textningen

Gillar den här appen och dess utbud av serier och filmer. Negativt är att textningen försvinner halvvägs in i ett program plus att svensk textning försvinner i vissa avsnitt. Jag har svensk text i avsnitt 11 men i avsnitt 12 finns bara dansk textning… tråkigt att Viaplay ät lite för snabba att rensa tidigare säsonger av en show som har många säsonger.

I want Pokémon

Com on you guys why did take away Pokémon i love Pokémon i can all regions like.kanto,jotoh,hoenn,sinnoh,undva,kalos,alola,galar,hasui,and palldea. So take back Pokémon please

Få betalappar gratis!