10 Positiva användarrecensioner för X-trafik
Funkar inte när det behövs
Med tanke på att så många olika städer använder samma app, bortsett från ändrat utseende, så borde den funka bättre.
GPS funktionen funkar sällan när man behöver den som mest, tex morgon och eftermiddag.
Står också ofta att bussen har avgått när den bara är sen.
Sen är de helt befängt att man inte kan köpa tilläggsbiljett längre.
fixa linje 77
bra app men snälla sluta vända in på renshammarskolan på linje 77 ingen hoppar av eller
på där och jag hinner aldrig med anslutande buss från resecentrum
Kot
Kan man lägga till befintligt års kort i appen typ som apple pay?
Biljetter
Enkel att använda appen, men det jobbiga är när man har köpt månadskort på appen, man kan inte använda biljetten utan internet för att qr-koden är helt svart, och Wifi på buss fungerar inte för det mesta.
Bra app, löser uppgiften
Det var ett förbannat gnäll. Kom med något som åtminstone liknar förlag på lösning. Det här är en utmärkt reseapp, inga problem för mig som reser då då och då (utsocknes).
👌👌👌
Jag tycker detta är en enkel app att använda. Man söker på vart man vill åka och vart man är sen får man upp alla möjliga biljetter och tider. Enkla betalningssätt och funkar bra👌
3 Negativa användarrecensioner för X-trafik
Biljettköp Aktiveras Direkt
Mitt eget fel men ändå lite jobbigt…
Varje gång man ska köpa en ny biljett ställer appen in den på att aktiveras direkt vid köp, istället för att aktiveras manuellt senare.
Dubbelkolla det innan du köper, själv glömde jag det sist och slängde pengar i sjön hehe
Utvecklare: ”Aktivera senare” borde bli standard ty det ger 0 negativa konsekvenser att råka välja det.
Går inte att köpa biljett
Fungerade utmärkt fram till häromveckan då det plötsligt inte går att köpa biljett i appen längre. Har resulterat i över 100 kronor i extra utgifter då ombordbiljetterna är orimligt dyra.
App som irriterar
En information i appen hur den fungerar vore till stor hjälp, alternativt en direktlänk till webbsidan där instruktioner finns. Lyssna in den kritik som kommit i recensionerna och skapa åtminstone en frågelista utifrån dessa. Det ni lagt under fliken ”så fungerar appen” är noll hjälp, bara ren marknadsföring.
Bussens position i realtid är bra så länge bussen håller tiden men är den försenad är det väldigt otydligt hur man ser den.
Prioritera en bra och lättillgänglig instruktion så är ni en bi